Femtioåttonde inlägget.


Den här låten slänger ut så jävla många minnen.

Godmorgon! Vaknade kl 05.00 av att min pappa & mamma håller på tjafsa haha, Gick på toa & ska alldeles straxt duscha, Idag börjar jag 11.10 - 13.50, Skön dag eller hur? Anyways.. Förlåt för dålig uppdatering, Jag hinner faktiskt inte blogga så mycket nu när det är skola & grejer, Min brorsdotter är här & har varit här under helgen, Dör för henne! Och det blev K-I-AAos i Kista igår. Jag, Ronak, Dilan, Yasmin åkte till Kista, Träffade på Khadija & Amina, Började med att vi åt mat & sen gick vi runt & typ alla stressa varandra HAHAHAHAH, Ni kan läsa mer på Dilans blogg.
Iallafall, när vi åkte hem så gick alla typ hem & senare kom Khadija till mig, Vi snackade & så sen gick hon hem men kom tillbaka senare, Vi gick till Adel & handlade sedan satt vi på gården, Men sen gick vi hem :)
Publicerat: 2011-08-29 @ 05:12:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0