Femtiofjärde inlägget.


Den här låten får mig på så BRA humör när jag är arg.



Hejhej! Som sagt, Idag var det första skoldagen och guess what? Jag kom försent! Fan vad bra, Jag fick verkligen ångest, Dom har stängt av vissa tågstationer eller linjer, Förstår inte något alltså. Sen läraren ringer mig och ba Hej, du är påväg? Och fyfan vad skämmigt men jag lekte ängel & ba AA Hej, förlåt men jag var tvungen att gå från Gullmars. Eftersom dom har stängt av den här linjen bla bla bla. Skulle egentligen ha varit i Skolan klockan 09.30 men jag var istället där klockan 10.00! Men han förstod mig hehe :)) Hade ett snabbt möte & klockan 11.00 skulle vi ha upprop, Det var verkligen jätte många som skulle gå Bageri. Alltid kul med mycket folk, Det har jag alltid tyckt! :) Men..Det är bara jag & EN till tjej i våran grupp, Liksom..Hjälp?! Och det är väl runt 20 killar. Haha, men kan nog helt klart säga att jag jobbar hellre med killar än med tjejer, För killarna är sååå mycket roligare!
Och jag träffa gamla klasskompisar, Såhär mycket dom har förändrats..& på bara ett år? :o Anyway.
Efter uppropet så gick vi till vårt klassrum, Fick berätta lite om oss & det sedan gick vi på lunch? Wierd. Efter det så hade vi fotografering/Sl/Skåp. Alltså det var inte fotografering med hela klassen utan en och en fick ta bild eftersom dom ska kunna veta vilka vi är? Don't get it. Efter det fick vi busskort & skåpen fick vi tyvärr inte idag, Men imorgon. Sen fick vi fylla i några blanketter & så.. Sen skulle vi gå äta "Välkomnstårta" men jag ba Måste man äta? Får man inte bara gå hem? :) Man behövde inte göra det så jag gick hem! :)
Ja, det här var min skoldag. Imorgon kommer jag inte att gå till skolan, Men på Onsdag! :)
Publicerat: 2011-08-22 @ 20:23:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0