Femtionde inlägget.

Hej allihopa, Jag har äntligen kommit till Sverige, Kom iförrigår faktiskt. Har varit upptagen så har inte kunnat ge er någon bra uppdatering, Men nu kommer den sörru! :) 

Jag träffade alla i gården, Eller.. Först & främst gick jag till Centrum med Khadija, Efter det satte vi oss på bänken, Jag väntade på Dilan & Ronak. Dom kom ut & fan vad glad jag blev att se alla! :) Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, Dilan & Yasmin gick ut, Så då var det bara vi andra i gården, Vi gick runt & sen helt plötsligt hamnade vi i Spånga By. Dilan & hennes kompis Demi kom dit, Vi satt där & chillade sedan gick vi hem.
Igår så åkte jag till Kista med min mamma & min brorsdotter på morgonen, Gick såklart direkt till Adidas affären, Hittade en T-shirt, En Adidas kofta & en Adidas tröja. Nothing more. Vi satt där, Åt mat sedan åkte vi hem. När jag kom hem så åkte jag ännu en gång till Kista med Khadija, Då köpte jag 2 linnen, 2 Cardigan & hittade ett par röda Chinos, Eller vet inte vad det är för byxor men dom är röda, Fan vad jag älskar UDDA KLÄDER!
Idag ska jag träffa min älskling Rabia! Vi får se vad vi två hittar på! :)



Kolla igen gamla foton, Hittade jättejätte många på allihopa.

Publicerat: 2011-08-14 @ 10:25:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0