Femtionionde inlägget.



Älska/de den här låten förrut.

Hejhej, Sitter just nu vid datorn & lyssnar på musik, Vaknade runt 05.00 och om ca 1 timme ska jag börja röra mig mot T-Centrum, Börjar 08.20 idag så vill komma i tid, Det tar ju ca 1 timme att komma fram till skolan, Speciellt nu när dom har stängt ner linjer & shit. Igår var det en fett komplicerad dag, Vi började ju runt 11.10 men jag, Jonna & Roxana fick skjuts till skolan av min bror, När var vi där? Klockan kvart i 9! Och jag börjar typ 2 timmar senare? Jag ba; Aha, vad ska jag göra haha? Men satte mig vid datorn & spelade "Okey" på facebook, Älskar det spelet. Vi har äntligen kommit in på våra själva lektioner, Typ som Bageri, Engelska, Svenska osv. Förra veckan gjorde vi ingenting. Nu börjar det bli något! ;) Iallafall.. Dom hade ju delat upp vår klass i grupper & läraren hade sagt till mig att jag ska till Bakning's gruppen men jag fanns inte med på listan så dom sa Nej du ska inte va här & jag börja tjafsa fan fett tröga sen gick vi upp till min lärare & HON sa att jag skulle vara på bakningen & jag tänkte; HAA.. In my ass vilken jag ska inte va där? Anyway.. Slutade runt 13.00 åkte till Kista & köpte 3 par jeans. Blev faktiskt nöjd.
Publicerat: 2011-08-30 @ 05:42:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0