Femtiosjunde inlägget.

Vi hade bara lust..


Jag & Rabia i Gröna Lund.

Hejhej, Min dag har varit.. STRESSIG, Eller inte stressig direkt men jag har bara gått & gått & gått.
Har jätte ont i fötterna, Hahah okej jag kanske behövde lite motion men.. Ja ni fattar! :))
Iallafall, drog till skolan vid kvart i 8a tiden, Mötte upp Rabia i tuben & vi åkte tillsammans. Vi kom till skolan & vi alla samlades i biblioteket för vi skulle ju ut & gå? Så jag & min kompis sprang därifrån, Vi gömde oss men sen kom läraren & sa att dom väntar på oss, Alltså det där var för jävligt! Vi gick runt i ca 1 timme & jag har fått största bulan under min fot så jag haltar ibland när jag går, Det gör fett ont! Efter det så chillade vi i skolan, Vi slutade & jag åkte till Fridhemsplan, Därifrån tog jag tåget mot Akalla, Gick av i Kista & mötte upp Khadija. Vi köpte lite grejer, Jag köpte saker till Aalia.
Sen var jag tvungen att dra hem för jag ville träffa henne innan hon skulle åka hem, Efter det så gick jag ut på gården, Ronak kom & sen gick vi promenad. Natalie kom efter en stund, Vi satt i Enbacken & snackade sedan gick vi till Tensta Centrum, Handlade lite mat & vi träffade på Khadija & Yasmin som stanna kvar & var med oss, Efter det gick vi runt & sen tillslut så gick vi tillbaka till gården, Natalie gick hem, Ronak var med oss i ca 5 minuter sen gick hon också. Jag satt där en liten stund men sen gick jag hem, Jag åt mat & nu ligger jag i sängen, Ska alldeles straxt sätta på en film & försöka sova.
Behöver verkligen lite extra sömn. Gosh, kill me..Someone?
Publicerat: 2011-08-25 @ 20:30:14


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0