Femtiotredje inlägget.






Mittenbilden var FAILAD på plats. Nej men, Vem bryr sig. Iallafall, Vaknade för 1 timme sen av att Alarmet slogs på i högsta volym alltså, Blev fett arg. Min mamma skriker GÅ UPP för jag hade bett henne att väcka mig runt 05.00 tiden eftersom jag skulle Duscha, Har duschat & fixat mig. Känner mig fräsch nu! Blev fett chockad, Natalie messade mig klockan 5 & av ALLA människor så har hon typ aldrig vaknat 5 förrut, Utan istället försovit sig hela tiden ahaha :) Men blev glad att jag fick snacka med någon, Hade fett tråkigt, eller.. HAR fett tråkigt!

BTW. Välkommen till Sverige Natalie, Skitlandet som alla älskar! :))))
Blev skiiitglaad när jag fick se dig & jag vet att vi har ett avtal men var inte arg, Det kommer.
I'm working on it. Återigen, Välkommen tillbaks! :) <3

När jag ändå håller på att blogga om olika saker så kan jag lika gärna ta upp & be om ursäkt för dålig uppdatering, Men..Mina damer & mesar, Har inte velat sitta vid datorn så mycket med tanke på att Skolan börjar idag & jag har velat vara ute med kompisar för nu kommer det inte bli samma sak..Tror jag?
Anyway.. Sitter just nu & lyssnar på musik, Gör absolut ingenting. HAHAHAHAH, Alltså måste bara dela med mig med en sak..

Sitter & messar med Natalie och jag frågar om hon är inne på datorn, Då svarar hon "JA". Så jag ber henne att logga in på msn & vad skriver hon? "Okej, men jag ska sova nu godnatt". Alltså hon fick mig att SKRATTA så mycket, Hon är så skön. Ni kanske inte förstår skämtet men.. Jag fick mig iallafall ett gott skratt, Tacktack.
Publicerat: 2011-08-22 @ 06:08:39


2 kommentarer
Postat av: natalie

Måste bara försvara mig!!



Jag var fett trött så läste fel.. Okeeej?? HAHA

2011-08-22 - 07:36:43 | URL: http://nataliean.blogg.se/
Postat av: Gaja - Skumbjorn ♥

- Sorry sent svar!



Tack! :) De bra sj? ^^

2011-08-22 - 17:55:21 | URL: http://skumbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0