Förtiofemte inlägget.

Hej igen allihopa, Sorry kunde inte uppdatera eftersom jag hade en jobbig Dilan på tråden.
Har webbat lite med henne & fick se lite action när Ronak & deras kusin bråka, Nothing else. Som jag sa i tidigare inlägg så Grillade vi igår, Var faktiskt jätte trevlig, Det var jag, min farbror, min farbrors fru, mina två kusiner & min andra farbrors fru. Vi grilla kyckling, käka & sedan var det dags för traditionen, TE. Alltså du kan gå in i en affär och dom frågar, Vill du ha te? Me like. Iallafall, Vi satt där i några timmar sen åkte vi hem, När jag kom hem så packade jag min resväska, Lämnar kvar några t-shirtar, min plattång & gav 2 tröjor till min farbrors fru. Don't need them.



Min..Bara min! <3
Publicerat: 2011-08-11 @ 01:37:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0