Förtioförsta inlägget.

Hej allihopa, Hatare som hatare & älskare som älskare. Vad gör ni & vad har ni gjort idag?
Jag mår jätte bra, Har bara fett ont i magen. Idag har jag inte gjort något speciellt, Bara varit hemma. Åker ju hem imorgon. Hahah, jag och min kusin gick ut typ för någon timme sen, Vi lekte i största jordhögen, Min farbrors fru blev fett arg så vi sprang hem för vi blev rädda att hon skulle slå oss! Sen gick jag till henne och lekte ängel, Gav henne en puss & fråga hur hon mådde! :) Sen blev allt bra igen.



Blev inte bra på något foto, Typ bara den här & inte ens det. Iallafall, Skypade ett tag med Dilan, Såhär skön hon är. Btw hon har skaffat sig en ny blogg med hennes kompis : Http://demiodilan.blogg.se besök! :)
Publicerat: 2011-08-09 @ 23:04:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0