Förtiotredje inlägget.





HEJ!
Skön morsa jag har liksom, Hon ringde upp & vi prata och så. Ni som inte vet så var min mamma också här i Turkiet men åkte hem efter 1 vecka med min farbror, Min mamma vet att jag är flygrädd och vad berättar hon?

Mamma - När jag och din farbror åkte hem så fick vi ha bälte på oss hela tiden, Vi fick inte gå upp pga det åska som fan.
Jag - ... Jag ska inte hem!!
Mamma - Men skärp dig, gör mig inte förbannad.
Jag - Jag tänker inte åka hem, Tack för att du berätta det.

Herregud.. Har fått värsta fantasin om att vi kommer störta/krascha.
Och vill säga till alla er där ute att OM jag störtar så vill jag bara att ni ska veta att jag älskar er alla, Förlåt för alla dåliga saker jag har gjort mot folk. Förlåt, Förlåt för allt. Det kommer från hjärtat.
Publicerat: 2011-08-10 @ 16:34:05


2 kommentarer
Postat av: REBECCA

hej ! :) tack så jättemycket och detsamma! :) har du kanske lust att följa varandra via bloglovin? kram

2011-08-10 - 16:56:51 | URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Cajsa

thank yuo! :D

det är ok. Blir så glad när sånna som du hittar in!:D själv?

2011-08-10 - 19:20:14 | URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0