Längesen!

Heeej allihopa! Det var sjukt längesen jag bloggade, Har nog inga bloggläsare kvar, Hade nog inte ens det heller förut men anyway, Idag var jag i stan med Teodora & Maiwand, Vi chillade åt mat och sedan gick vi runt ett tag, Jag pallade inte stanna kvar för HAN var så jävla tråkig så jag & Teodora drog därifråååån hahah :D
Kom hem & satte mig vid datorn, käka lite frukt & kollade film. ASSSÅ ÄLSKAR KIIIWIII :D



Saknar gamla tider yaooo!!! :( <3 hihihhi men ser verkligen fram emot dom här månaderna tills det blir 2012.
Visst kommer jag inte fira nyår som jag brukat göra, men men :D Det löser siiiiiig :D



Jag visar andra kinden om dom slår mig, För hat löser ingenting men jag förstår diig!!! <3
Publicerat: 2011-11-11 @ 20:20:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0