Sextioandra inlägget.

Nu vet jag hur det känns..



Nu vet jag hur det känns att kämpa för någon som inte ens visar intresse tillbaka. Jag vet hur det känns att bli sviken av den man trodde man älskade mest av allt, Den man trodde älskade en tillbaka. Att kriga för någon man älskar & bli dissad, Det är nog det värsta som finns tror jag.. När det gäller Kärlek. Det var nog inte för jättelänge sen då jag satt i den situationen, kämpade & kämpade..Men blev spottat i ansiktet. Och att göra så mot en annan människa, Nej det
går bara inte, Det finns gränser. Alla förtjänar en andra chans & det tycker jag att du borde få. Jag har varit för hård mot dig, Varit fett taskig & inte visat dig den respekt du förtjänar men sanningen är den att..Du förtjänar någon som behandlar dig som du förtjänar, Någon som vet vad Kärlek innebär. Jag är inte den tjejen. Du förtjänar inte mig.
Jag vill INTE bli kär, Jag vill inte ge mig in i något sådant..Än. Jag har varit "kär" kanske 2-3 gånger & jag vet hur det känns att bli sårad & jag vet hur det känns att såra någon, Jag vill inte gå igenom det helvetet ännu en gång så jag håller mig nog borta från sånna saker just nu. Men vänner kan man ju vara? Men du gör det svårare med tanke på
att du vill vara mer än så, Förlåt. Jag kan inte. Jag valde att knuffa bort dig från mitt liv, Jag vet inte om jag gjorde något bra..Eller dåligt. Det får jag väl helt enkelt ta reda på med tiden. Men en andra chans, Borde alla få.
Är man inte kär så är man inte kär, Har man inte känslor så har man inte känslor. Jag kan liksom inte tvinga fram det.
Publicerat: 2011-09-16 @ 21:46:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0