Sextiofjärde inlägget.

Hej allihopa! Är dunderförkyld & täppt i näsan, Hate this & imorgon är det skola, Vi ska baka. Kommer nog inte få vara med med tanke på min förkylning så frågan är då; Ska jag gå till skolan eller inte? Jag vill ju inte missa något. Igår var jag ute med folk från gården, Vi chillade & det börjar verkligen bli VINTER. Fett kallt.





Jag tänkte på en sak, Jag har förändrats fett mycket sen skolan börja, På ett bra sätt tycker jag!
Jag är mig själv, jag gör det jag känner för. I like that. Men för att få er att förstå mer så kan jag säga en sak som hände i skolan häromdagen.

Jag, mina två kompisar & en kille satt på bänkar, Som i vår gård finns det två bänkar & ett bord emellan.
Jag och killen satt bredvid varandra & mina kompisar satt mittemot oss, Jag la upp mina fötter på bordet & då säger min kompis "Ta ner dina fötter, Visa respekt framför killen". Och vet ni vad jag svarade? "Jag tänker inte ta ner mina fötter, Om jag känner för att ha fötterna på bordet så har jag det. Jag tänker inte ändra på mig själv bara för att någon vill det, Acceptera eller tagga". Och där blev dom tysta.

Men ni fattar vad jag menar? Folk skäms för vad dom gör, Klär sig fina för att killar ska kunna titta på dom.
Jag kör bara, Skiter fullständigt i vad killarna har att säga, Killar är inte viktiga just NU. Fan jag är 17 år och tycker fortfarande att jag är för liten för att ha kille, Nej men jag är inte redo för förhållande än. Det vet jag! ;)

Men juste, Åter igen till ämnet. Jag har "förändrats". Tycker jag har fått mer respekt för andra, Typ som i min familj. Kommer ihåg förut då det fanns stunder då vi hatade varandra haha! :) Men nu, Alla lyssnar på varandra.
Och förut, Jag dissade mina kompisar för nya, Kan inte ens fatta att JAG gjorde det, Jag ångrar mig fyfan för det var fanimej inte värt det ens. Eller när jag hörde något rykte, Sprang direkt till någon & förde det vidare, Eller om jag blev sur eller tjafsa med någon. Det gör jag inte längre. Fan alla har gjort dumheter när man var liten. 
Jag vet inte hur jag ska förklara mig själv, Men.. Jag har förändrats! Hahahah. 

Alla gör som dom vill, Jag ska vara en bra vän & inte lägga mig i! :)
Publicerat: 2011-09-18 @ 09:29:04


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0