Sextioförsta inlägget.

Hej allihopa! Gud vad längesen det var jag bloggade sist, Men nu tror jag faktiskt att jag börjar köra igång bloggandet igen vettu! ;) Men andledningen till att jag inte kunnat blogga så värst mycket är för SKOLAN! Jag har haft så jävla långa skoldagar eller ja, Slutar runt 3 - halv 4 men sen sitter jag kvar till typ...5? För jag orkar inte gå hem. Men har haft så jävla awsome i skolan ändå! :)




Blev sjukt glad för mitt hår, Min kompis klippte mig! Suveränt ;) Blev så jävla nöjd, Först hade jag nog en aning ångest när jag såg hårstrån falla ner men sen kom jag över det! :)



Asså den här tjejen gör mina jävla dagar, Det är så jävla tuuung med henne i skolan, Vi driver med allt & alla. Precis alla ALLA som går förbi oss hälsar hon på men folket dissar henne, Såhär mycket vi alla tjejer garvar tillsammans.
Iallafall, har varit ute med alla på gården, Tror att det var för iförrigår, Har glömt :o Tycker det är så jävla Borring nu i helgen, Saknar skolan fett mycket! Och idag har jag rättegång, Jippie liksom! Dööh.
Publicerat: 2011-09-16 @ 08:08:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0